• Lorem ipsum
FAQ
Contact
Ik heb een vraag. Hoe kan ik jullie bereiken?

Heeft u een vraag, opmerking, of suggestie? Neem dan contact met ons op. Stuur ons een e-mail via ons e-mailadres [email protected]. Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen tussen 9:00-17:00 uur via telefoonnummer 085 0605 427.

Openingstijden Winkel

Wilt u eens rondkijken in onze winkel? Of een artikel liever eerst bekijken voordat u dit (online) koopt?
Dan bent u van harte welkom aan de Dorpsstraat 8B in Dussen.

Op maandag t/m zaterdag bent u welkom op afspraak. Wilt u onze winkel bezoeken? Bel ons dan eerst voor het maken van een afspraak op het nummer 085 060 54 27. Ook kunt u een e-mail sturen aan [email protected].

In de winkel kunt u contant of met pin aan de kassa betalen.

Bezorgen
Wat is jullie levertijd?

Kiest u voor onze pakketdienst en besteld u op werkdagen voor 15:00 uur? Dan verzenden wij uw bestelling dezelfde dag nog. Dit geldt voor Nederland en België.  

 

Bestel voor 15:00 uur op:Bezorgdag:
MaandagDinsdag
DinsdagWoensdag
WoensdagDonderdag
DonderdagVrijdag
VrijdagZaterdag
ZaterdagDinsdag
ZondagDinsdag

 

Indien er bij een product een andere levertijd staat aangegeven dan 1 werkdag dan kunt u ervan uitgaan dat deze afwijkende levertijd correct is. Wij verzenden meerdere artikelen in één bestelling altijd samen. Is er een artikel niet op voorraad dan zullen wij wachten met verzenden tot de bestelling compleet is. Dit om het aantal verzendingen te beperken. Twijfelt u of het product op tijd geleverd kan worden? Neem dan contact met ons op via [email protected]. Wij controleren de levertijd graag voor u.

 

Track and Trace

Wat zijn de verzendkosten?

Pakketservice NL:

Garantie & Retourneren
Hoe kan ik een artikel retour sturen?

Bedenkperiode

Een beschadigd of ontbrekend artikel melden.

Wanneer uw bestelling niet compleet is, of er mist een onderdeel bij het door u bestelde product, dan kunt u dit aan ons doorgeven per e-mail. Vermeld hierbij altijd uw naam en ordernummer zodat wij snel kunnen zien wat er mis gegaan is. Het ontbrekende artikel of onderdeel zullen wij z.s.m. aan u toezenden. 

 

Bij een beschadiging ontvangen wij graag naast uw naam en het ordernummer, een foto en indien van toepassing het nummer van het onderdeel. Zo kunnen wij u snel helpen bij het vinden van een passende oplossing. 

 

U kunt deze informatie mailen aan [email protected].

  

Problemen met een product van het merk Kidkraft melden.

Bij beschadigde of incomplete Kidkraft producten kunt u nieuwe onderdelen aanvragen via de klantenservice van Kidkraft. Via hun onderdelen website kunt u uw bestelling kosteloos plaatsen. Ga naar https://parts.kidkraft.eu/ en vul de gevraagde informatie in.

 

Wilt u liever dat wij de onderdelen voor u aanvragen? Stuur ons dan een e-mail met hierin de volgende gegevens:

- naam

- ordernummer

- batchnummer (...../...../..-....) is te vinden op de doos, de handleiding en op het product

- eventuele nummers van onderdelen die besteld dienen te worden

- foto's van eventueel beschadigde onderdelen

 

De standaard levertijd voor Kidkraft onderdelen bedraagt 7-10 werkdagen. 

Betaalmogelijkheden
Wat is Mollie?

Betrouwbaarheid en veiligheid zijn bij online aankopen het belangrijkste aspect. Niet alleen voor u, maar ook voor ons!

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt bij ons op verschillende manieren uw bestelling betalen: vooraf of achteraf.

 

Wilt u direct betalen tijdens het bestellen? Kies dan voor:

  • IDeal
  • PayPal
  • CreditCard
  • Bancontact / Mister Cash
  • Belfius Direct
  • Sofort Banking

 

Wilt u liever achter betalen? Kies dan voor:

  • Billink 


Kiest u voor bankoverschrijving dan wordt uw bestelling verzonden zodra het bedrag door ons ontvangen is. Houd er rekening mee dat bij een bankoverschrijving de verwerkingstijd van de bank 1-3 werkdagen is. 

Komt u uw bestelling afhalen in onze winkel en heeft u deze nog niet betaald? Dan kunt u aan de kassa contant of met pin betalen. 

Voor sommige van onze betaalmethoden zijn wij genoodzaakt kosten door te berekenen. In uw winkelwagen kunt u in de stap 'Betalen' zien hoe hoog deze kosten zijn. 

Mijn betaling is mislukt. Wat kan ik doen?
Het kan gebeuren dat er tijdens het plaatsen van een bestelling iets misgaat, waardoor u de betaling niet af heeft kunnen ronden. Wellicht was er een storing bij de bank. Of u had uw kaartlezer niet bij de hand. Geen probleem. U kunt uw bestelling op de volgende manieren alsnog afronden:

- Log in op onze website en kies bij 'Mijn Bestellingen' voor Nu betalen. U kunt hier opnieuw voor een betaalmethode kiezen

- Plaats de bestelling opnieuw. Wij zullen de eerste bestelling dan voor u annuleren

- Stuur ons een e-mail met hierin het ordernummer. Wij kunnen u dan een betaallink sturen waarmee u alsnog uw bestelling af kunt ronden.
Klachten
Klachten

Heeft u een klacht over Het Houten Poppenhuis? Stuur deze dan aan ons door via [email protected] of bel ons op het nummer 085 - 060 54 27. Klachten beantwoorden wij altijd met de grootste zorgvuldigheid en z.s.m.

Stichting Webshop Keurmerk

Het Houten Poppenhuis is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Wanneer u van Het Houten Poppenhuis niet binnen een redelijke termijn respons ontvangt of wanneer uw klacht niet tot een aanvaardbare oplossing leidt, kunt u een klacht bij Webshop Keurmerk indienen.


Wilt u een klacht indienen bij Stichting Webshop Keurmerk of wilt u hier meer informatie over? Klik dan hier.

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*benodigde velden